Hoe maak je het je gasten naar hun zin in je restaurant?

Must Try

Gebruik jij deze natuurlijke oliën al voor jouw gezondheid?

Tegenwoordig zijn natuurlijke oliën en verzorgingsproducten niet meer weg te denken uit onze ochtend- en avondroutine. Het zijn de superfoods in de wereld van...

Hoe kies je een Marokkaanse poef en vintage kleed uit je dromen?

Het is fijn om thuis te komen in een mooi interieur. Je brengt er immers veel tijd door en komt er na een lange...

Een huis voor een prikkie

Een eigen paleisje, dat is toch wel de droom van menig starter. Maar de huizenprijzen rijzen de pan uit en huren is eigenlijk ook...

Een hippe fiets voor jouw kind

Een mooie fiets is voor jong en oud al nog altijd een onmisbaar object. Door de jaren heen heeft de fiets flink wat ontwikkelingen...

Als je een eigen restaurant hebt, moet je er natuurlijk alles aan doen om het je gasten zo veel mogelijk naar hun zin te maken. Dit is erg logisch, maar toch kiest niet iedere horecaondernemer ervoor om het op deze manier aan te pakken. Over het algemeen draaien deze restaurants dan ook minder goed dan restaurants die vooral op service gericht zijn. Daarom is het van belang om er alles aan te doen om het je gasten naar hun zin te maken. Zo vergroot je de kans dat gasten later terug zullen komen naar je restaurant. 

Zoek uit waar je gasten naar op zoek zijn

Het is van belang om goed op de hoogte te zijn van de wensen van je gasten. Daarom is het slim om op zoek te gaan naar manieren waarop je er achter kunt komen wat de mensen die een bezoek brengen aan je restaurant zoeken wanneer zij naar een restaurant gaan. Er zijn verschillende manieren waarop je hier achter kunt komen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een kaartje op tafel te leggen waarop een QR-code of een link staat. Dit kan door de klanten worden gebruikt om een review achter te laten die vooral gericht is op verbeterpunten. In ruil voor het inleveren van de review kunnen de gasten de volgende keer bijvoorbeeld een gratis bijgerecht of een gratis drankje krijgen. 

 

Dit is een goede manier om inzicht te krijgen in de wensen van je klanten en daarnaast zorgt dit er mogelijk voor dat mensen de neiging hebben om vaker terug te komen. Als je een lijst hebt met verbeterpunten die vaak worden genoemd, is het wel van belang om hier ook echt iets mee te doen. Dat is namelijk de enige manier waarop het echt nuttig is om een actie als deze te starten. 

De toiletten

Er zijn veel mensen die een eigen restaurant hebben, maar weinig aandacht besteden aan bepaalde delen van het restaurant. Zo is het bijvoorbeeld erg belangrijk dat er niets mis is met de toiletten in je restaurant. Dit is een onderdeel wat toch door veel mensen vergeten wordt. Echter, dit is erg belangrijk omdat de meeste van je gasten toch naar het toilet zullen gaan wanneer ze een bezoek brengen aan je restaurant. Je moet er dus voor zorgen dat alles in orde is in de toiletten. Zo moet er bijvoorbeeld voldoende handdoekpapier z vouw zijn. Als je denkt dat dit niet het meest geschikte handdoekpapier is, kun je ook kiezen voor handdoekjes zz vouw.

Aanbevolen

Wanneer kies je een letselschade advocaat Amsterdam?

Helaas kun je er vroeg of laat mee te maken krijgen, je kunt letselschade oplopen door het toedoen van een ander. Mogelijk heb je...

Gebruik jij deze natuurlijke oliën al voor jouw gezondheid?

Tegenwoordig zijn natuurlijke oliën en verzorgingsproducten niet meer weg te denken uit onze ochtend- en avondroutine. Het zijn de superfoods in de wereld van...

Hoe kies je een Marokkaanse poef en vintage kleed uit je dromen?

Het is fijn om thuis te komen in een mooi interieur. Je brengt er immers veel tijd door en komt er na een lange...

Een huis voor een prikkie

Een eigen paleisje, dat is toch wel de droom van menig starter. Maar de huizenprijzen rijzen de pan uit en huren is eigenlijk ook...

Een hippe fiets voor jouw kind

Een mooie fiets is voor jong en oud al nog altijd een onmisbaar object. Door de jaren heen heeft de fiets flink wat ontwikkelingen...

Meer van dit