Hoe maak je het je gasten naar hun zin in je restaurant?

Must Try

Planlogic en SAP Business One

SAP Business One is een uitgebreid ERP-systeem dat speciaal is ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven. Het biedt diverse modules die naadloos samenwerken om...

Met deze munten kan je gaan handelen in crypto

Handelen met cryptocurrency is voor veel groepen steeds populairder aan het worden. De wereld van crypto is dan ook nog steeds aan het uitbreiden,...

Extra hypotheek voor verduurzaming

De laatste tijd wordt het steeds populairder om duurzaam te leven. Dat komt niet alleen doordat we goed willen doen voor het milieu, maar...

Met deze zakelijke verzekering kan je als zzp’er gewoon jouw werk uitvoeren

Het kan voor veel eigen ondernemers ontzettend handig zijn om In het bezit te zijn van een goede verzekering. Verzekeringen zijn er op zakelijk...

Als je een eigen restaurant hebt, moet je er natuurlijk alles aan doen om het je gasten zo veel mogelijk naar hun zin te maken. Dit is erg logisch, maar toch kiest niet iedere horecaondernemer ervoor om het op deze manier aan te pakken. Over het algemeen draaien deze restaurants dan ook minder goed dan restaurants die vooral op service gericht zijn. Daarom is het van belang om er alles aan te doen om het je gasten naar hun zin te maken. Zo vergroot je de kans dat gasten later terug zullen komen naar je restaurant. 

Zoek uit waar je gasten naar op zoek zijn

Het is van belang om goed op de hoogte te zijn van de wensen van je gasten. Daarom is het slim om op zoek te gaan naar manieren waarop je er achter kunt komen wat de mensen die een bezoek brengen aan je restaurant zoeken wanneer zij naar een restaurant gaan. Er zijn verschillende manieren waarop je hier achter kunt komen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een kaartje op tafel te leggen waarop een QR-code of een link staat. Dit kan door de klanten worden gebruikt om een review achter te laten die vooral gericht is op verbeterpunten. In ruil voor het inleveren van de review kunnen de gasten de volgende keer bijvoorbeeld een gratis bijgerecht of een gratis drankje krijgen. 

 

Dit is een goede manier om inzicht te krijgen in de wensen van je klanten en daarnaast zorgt dit er mogelijk voor dat mensen de neiging hebben om vaker terug te komen. Als je een lijst hebt met verbeterpunten die vaak worden genoemd, is het wel van belang om hier ook echt iets mee te doen. Dat is namelijk de enige manier waarop het echt nuttig is om een actie als deze te starten. 

De toiletten

Er zijn veel mensen die een eigen restaurant hebben, maar weinig aandacht besteden aan bepaalde delen van het restaurant. Zo is het bijvoorbeeld erg belangrijk dat er niets mis is met de toiletten in je restaurant. Dit is een onderdeel wat toch door veel mensen vergeten wordt. Echter, dit is erg belangrijk omdat de meeste van je gasten toch naar het toilet zullen gaan wanneer ze een bezoek brengen aan je restaurant. Je moet er dus voor zorgen dat alles in orde is in de toiletten. Zo moet er bijvoorbeeld voldoende handdoekpapier z vouw zijn. Als je denkt dat dit niet het meest geschikte handdoekpapier is, kun je ook kiezen voor handdoekjes zz vouw.

Aanbevolen

De voordelen van een Ford-bedrijfswagen voor ondernemers

Als ondernemer is het belangrijk om de juiste tools te hebben om uw bedrijf soepel te laten draaien. Een van die tools kan een...

Planlogic en SAP Business One

SAP Business One is een uitgebreid ERP-systeem dat speciaal is ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven. Het biedt diverse modules die naadloos samenwerken om...

Met deze munten kan je gaan handelen in crypto

Handelen met cryptocurrency is voor veel groepen steeds populairder aan het worden. De wereld van crypto is dan ook nog steeds aan het uitbreiden,...

Extra hypotheek voor verduurzaming

De laatste tijd wordt het steeds populairder om duurzaam te leven. Dat komt niet alleen doordat we goed willen doen voor het milieu, maar...

Met deze zakelijke verzekering kan je als zzp’er gewoon jouw werk uitvoeren

Het kan voor veel eigen ondernemers ontzettend handig zijn om In het bezit te zijn van een goede verzekering. Verzekeringen zijn er op zakelijk...

Meer van dit